פענוח אולטרסאונד קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בעלי נקע את הקרסול לפני שבוע היום עשה אולטראסאונד מה זה אומר? בצקת קלה עד בינונית סביב הקרסול, פרט לכך: גיד T.A - הודגם תקין ללא קרע או סימני דלקת. ליגמנטוםDeltoid - תקין . נוזל בכמות בינונית תוך פרקית. גיד T.P - הודגם תקין ללא קרע או סימני דלקת. FDL, FHL - הודגם תקין ללא קרע או סימני דלקת. EDL, EHL - הודגם תקין ללא קרע או סימני דלקת. רצסוס קדמי - נוזל בכמות בינונית עד גדולה. ליגמנטום ATFL- מעובה והיפואקוגני עם קרע בתוכו. מעליו ממצא היפואקוגני לא וסקולרי בגודל 2.2 ס"מ, המטומה קרוב לודאי. גידים פרונאליים - תקינים ללא עדות לקרע או סימני דלקת. CFL - מעובה והיפואקוגני יתכן כביטוי לקרע.
שלום קרין! הממצאים מכוונים למצב של נקע קרסול. כמובן שיש צורך בבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול להתאמת טיפול נאות בברכה