23/07/2013
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאד נחמד שפורום זה הינו פעיל וניתנות פה תשובות באופן שוטף. למזלנו ישנם פורומים אחרים אורטפדיים של רופאים הפעילים מן הסתם בעבודתם במרפאה או בתי החולים כמו ד"ר אסא לב אל או ד"ר אלון בורג או ד"ר פעילןשעונים כמעט מדי יום. נא אל תענו לי שאתם עסוקים בעבודתכם הקדושה בבית החולים-גם הם עסוקים לפחות כמוכם. זו פשוט גישה של אדישות של מדיה וירטואלית אך מציאותית מאד לאנשים כואבים
כנראה הסטיגמה על הלל יפה נכונה גם בנושאים הטריויאלים
מר' אהוד! תבייש לך! במקום להודות לרופאים אשר מקדישים את זמנם החופשי ועוזרים לחולים אתה עוד בא בתלונות ! בושה וחרפה !!