נפיחות לאחר שבר בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודש וחצי שברתי את הקרסול הודגם שבר תוך מפרקי באספקט אחורי של הפלפונד הטיביאלי השמאלי, אני מגובס במגף מחליף גבס לכל אורך שעות היום והלילה. למרות שהכאב חלף, כף הרגל שלי עדיין נפוחה וכחולה. ללא שינוי ניכר. האם זה צצב תקין, ככה הרגל ממשיכה להראות גם חודש וחצי אחרי? אשמח לייעוץ מקצועי בעניין.
שלום אוריאל! הנפיחות ברגל עלולה להימשך זמן רב. תשתדל להחזיק את הרגל מורמת מעל גובה פלס הגוף, וכמובן צריך להיות במעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה