ממצאים לאחר MRI כף רגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר כאבים עזים בכף רגל ימין אולטרסאונד ורנטגן שלא נמצא כלום, בבדיקת MRI: 1.בצקת לשדית בעצם נביקולרי באזור האחיזה של פסיה פלנטרית הודגם אוס טריגונום קטן ללא שינוי סיגנל בלשד הגרמי. 2. הצטברות נוזל ברצסוס אחורי במפרק סוב-טלרי. 3. גידים קדמיים תקינים. 4. שינויים טנדינוטים בגיד טיביאליס אחורי באזור האחיזה. 5. גידים לטרלים תקינים. .ATFL - 6. קרע ב 7. רצועת הדלטואיד תקינה. 8. גיד אכילס תקין. 9. שינויים טנדינוטים בפסיה פלנטרית באזור האחיזה. בסיכום: .TP - שינויים טנדינוטים ב .ATFL - קרע ב פלנטר פצאיטיס מה זה אומר? איך מטפלים? בנוסף באותה רגל שברתי בוהן וזה עדיין כואב- יש מה לעשות? תודה רבה