ממצאים לאחר צילום MRI כף רגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבת שלי בת 10 מתעמלת אומנותית מיקצועית התחילה להרגיש כאבים בכף רגל שמאל בהליכה ובמאמץ. (במנוחה ללא כאב כלל) תשובת MRI: בצקת/קונטוזיה דיפוזית של לשד עצם בעצם הנביקולרית עם רושם לקו שבר רוחבי ללא מעורבות משטחים מפרקיים. מוקדי בצקת לשד העצם הקובואיד ועצמות הקוניפומיות. עמדה תקינה של עצמות במפרקים, מרווחים במשטחים מפרקים תקינים. הדגמה תקינה של גידים ורצועות. לסיכום: ממצאים כמתואר בגוף התשובה לקורלציה קלינית ואנמנסטית. אשמח להסבר על הממצאים + דרך הטיפול הטובה ביותר. תודה מקרב לב.
שלום עמית! הממצאים יכולים לךהתאים למצב של שבר מאמץ, אך ייתכן גם מצב של פגיעה משמעותית יותר ( כמו AVN ) יש להפסיר באופן מיידי את כל ההפעלה המאומצת של הרגל ולפנות ללא דיחוי להערכת אורטופד ילדים ואורטופד כף רגל וקרסול. בברכה