פציעה בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר. עברתי פציעה בקרסול לפני 3 שנים ועשיתי לפני שבועיים בדיקת ct לקרסול שמאל ונתנו לי את התשובה אשמח אם תסביר לי מזה אומר . הבדיקה נעשתה בשיטה ספירלית ושוחורה במישורים שונים. 1) אוסטאופניה כללית משמאל בהשוואה לצד ימין. 2) רושם לדלדול יחסי מינימלי של השרירים של השוק השיבולים בהשוואה ימין. 3) מפרק בין עצם נביקולרית לבין קובואיד דוצ - ווריאנט אגטומי. 4) פרט לנל לא הודגם ממצא ופתולוגיה נוסף בעצמות או רקמות הרכות של הקרסוליים וכפות הרגליים דוצ. אשמח לדעת מזה אומר ומה המסקנות טיפול וכו תודה רבה מודה מראש.
שלום משה! נדמה לי שנתתי לך את ההסבר המפורט בפגישה ביננו במרפאת כף רגל וקרסול בהלל יפה. מאחל לך רפואה שלמה