MRI בקרסול האם כדאי לנתח או להמתין?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קרסול שמאל .בMRI . נגע סוב כונדרלי בעצם כיפת הטלוס 3.3 סמ עם ציסטות ובצקת מח העצם.השאר תקין. עם שרוול אלסטי ללא כאבים.
שלום שיר! יש לקחת בחשבון מגוון גורמים טרם החלטה על התערבות ניתוחית, מומלץ לגשת לאורטופד כף רגל וקרסול להמשך הטיפול. בברכה
אם אפשר לרשום האם התשובה של ה mri חמורה או לא? אני נעזר בגרב אלסטית מצויינת ללא כל בעיות או כאבים. אני בן 69 ולא רוצה לנתח סתם. בבקשה רק דעתך לגבי הנגע והבצקת אם יש טיפול לזה. ממש תודה