החלמה לאחר שבר בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כארבעה חודשים שברתי את הקרסול והייתי חודש וחצי עם גבס ללא דריכה ועוד חודש וחצי עם מגף. אחרי שלושה חודשים עשיתי צילום ובפענוח העה רשום ״ שבר בשלבי איחוי בפיבולה הדיסטלית”. היום שוב עשיתי צילום לפני ביקורת ובפענוח שוב רשום ״שבר בשלבי איחוי בפיבולה הדיסטלית״…אשמח לדעת האם זה תקין שהשבר עוד בשלבי איחוי? תודה
שלום עינת! בצלום רנטגן ניתן לפעמים לראות סמני שבר עד שנתיים לאחר האירוע. חשוב מאוד להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול ולבדוק את מצב הרגל יחד עם תוצאות הצלומים, לעתים אף נדרש לבצע בדיקות דימות נוספות ( כגון CT ) לצורך מעקב אחרי תהליך איחוי ( כאשר יש ספק באיחוי מלא של השבר ) בברכה