שבר טרימולארי בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח שבר טרימולארי בתחילת ינואר 24. עכשיו עדיין צולע והולך לאט. הקרסול עדיין לא גמיש וכאוב עם כל צעד. הפיזיוטראפיסט והן הרופט המנתח אומרים שהחלמה משבר כזה עם פלטינות מסביב לקרסול לוקח סביבות שנה. האם נכון הדבר? האם כדאי ללכת לרופא אחר לחוות דעת? תמיד מפחד ועם ספקות שהרופא לא ניתח טוב
שלום ניר! אכן שיקום מניתוח זה עלול לקחת תקופה ארוכה. בכל מקרה אפשר לגשת לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול לקבלת חוו"ד שניה . בברכה