כאב בשבר בקרסול לאחר שנתיים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי , היה לי לפני שנה וחצי שבר בקרסול weber a. כיום אני בצבא. לא היו לי כאבים לאחר חזרה לפעילות רגילה אך לפני יומיים הייתי בשמירה ( בצבא) והצטרכתי לעשות הליכה רצופה למשך ארבע שעות עם ציוד. לאחר השמירה התחלתי להרגיש כאב חד באותו מקום שהיה שבר בכל פעם שאני דורכת על הרגל. האם יכול להיות שחזר לי השבר? האם זה שבר מאמץ? מה אתה ממליץ?
שלום דנה! אני ממליץ לך לפנות ללא דיחוי לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול ולהימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל עד הבדיקה. בברכה