כירורגיה כף רגל וכרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח לעזרה בהבנת פיענוח ct אציין שעברתי דברים במסרקים +בסיס מסרק מספר 1( בעבר אמרו לי שיצטרכו לבטל ת המפרק מכיוון שמפרק אינו מחלים) ״ מודגם עיוות גרמי של מסרקים 1-4 עקב שברים ישנים עם חיבור גרמי״ ״מודגמים שינויים אוסטאופניים שיפוטיים עקב חוסר שימוש״
אוסטאופניים דיפוזיים עקב חוסר שימוש*
שלום גיל! עקב קיבוע ממושך וחוסר שימוש ברגל קיימת אוסטאופניה - בריחת סידן מהעצמות כף הרגל. בד"כ מדובר במצב הפיך. מומלץ להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה