שבר נתיקה תחת קצה פטישון חיצוני
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כשבוע בזמן משחק כדורגל נקעתי/שברתי את הקרסול. יש לציין שאני מתאמן באופן קבוע (2-3 פעמים בשבוע חדר כושר וכדורגל בסופ"ש). בכל אופן, לא כ"כ הבנתי אם שברתי את הקרסול כי הד"ר אמר לי שלא ניתן להבחין ב 100 אחוז בשבר, ונתן לי מנוחה ולהפעיל לחץ מינימלי על הקרסול. כמו כן, ניתנה לי הפניה לפזיותרפיה. השאלה שלי האם זה שבר או שמה יש לי קריעה של הרצועה ? אני מעוניין ללכת להתייעצות נוספת, ולא יודע לאן לפנות אני מאיזור ת"א. תודה רבה.
לינק לצילומי הרנטגן: http://picasaweb.google.com/102961308514587816345/