שבר טרימולארי שיקום
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ניתוח שבר טרימולארי לפני 4 חודשים(3 פלטות). עדיין בפיזיוטראפיה! כרגע עדיין צולע ולא הולך רגיל. הולך לאט לאט ובקושי צעד אחרי צעד. קטע חיצוני ברגל עדיין רדום. כמה זמן לוקח שיקום משבר כזה לחזור להיות"רגיל "??
שלום רב! משך השיקום הוא אינדיבידואלי, אך 4 חודשים זה הרבה, ממליץ לך לפנות להערכת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה
הייתי חודשיים ללא הליכה ובמיטה רוב הזמן וחודשיים רק בשיקום ועדיין. זה הרבה זמן לשבר טרימולארי עם 3 פלטינות מכל צידי הקרסול??