פענוח MRI אני מחכה לחזור לשירות מילואים ויש לי תור רק עוד שבועיים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אות מח עצם: מוקדי בצקת מח-עצם בהפטישון המדיאלי ובאפסקט המדיאלי של הטלוס מתאימים לקונטוזיות גרמיות המפרקים: נוזל בכמות בינונית במפרק הטיביו-טלרי עם סימני סינוביטיס קשה. מעט נוזל במפרק הטיביו-טלרי אחורי עם סימני סינוביטיס אוס טריגונום עם בצקת קלה משני צדי הסינכונדרוזיס גידים: בעובי ואות תקין, מעט נוזל סביב הגיד הטיביאליס-פוסטריור באזור הפטישון המדיאלי, ייתכן תגובתי רצועות: עיבוי ואותות הטרוגני ברצועה ATFL עם בצקת מסביב מתאים לקרע חלקי האדרה בולטת לתוך ומסביב הרצועה לאחר הזרקת גדוליניום . עיבוי ואות הטרוגני במרכיב העמוק של רצועת הדלטואיד עם האדרה בולטת לאחר הזרקת גדוליניום,ללא אזורי חסר רציפות, עם עיוות קל של הסיבים - מתאים לקרע חלקי קטן . המרכיב השטחי של הרצועה בגדר הנורמה עיבוי רקמה רכה ובצקת במהלך האנטומי של הרצועה הקלקנאו-פיבולרית ללא זיהוי של הרצועה עם האדרה פתולוגית לאחר הזרקת גדוליניום מתאים קרע מלא רצועות הסינדסמוזיס בגדר הנורמה בצקת קלה ברקמות הרכות התת עוריות באספקט הלטרלי של קרסול לסיכום: קרעים ברצועות ATFL CFL ומרכיב העמוק של הדלטואיד כמצתור. קונטוזיות גרמיות בטיביה וטלוס כמתואר. סינוביטיס קשה פוסט-טראומטית במפרק הטיביו-טלרי לסיכום: קרעים ברצועות ATFL CFL ומרכיב העמוק של הדלטואיד כמצתור. קונטוזיות גרמיות בטיביה וטלוס כמתואר. סינוביטיס קשה פוסט-טראומטית במפרק הטיביו-טלרי
שלום עמית! לפי תוצאות MRI מדובר בנקע קרסול משמעותי. ככל הנראה תצטרך להישאר בבית לתקופה מה. תמשיך במעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה