שבר בקרסול............
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כפי שכבר תבתי לך תאונת דרכים שבר מרוסק בפטישון הליטרלי ושבר מרוסק עם תזוזה בתאלוס.שישה שבועות גבס ומזה חודשיים עם איירקרסט לשאלתי הקרסול מאד נפוח וכואב,יכולה ללכת ללא אביזרי עזר רק בבית עם כאבים. הרופא במרפאות חוץ בביהח לא הסתכל בכלל על הנפיחות ואמר שאפשר להוריד את הסד ואין צורך לחזור לביהח.אני מבקשת לדעת האם נפיחות וכאבים זה נורמלי אחרי 3 חדשים ומה לעשות לגבי המשך טיפול אם לדעתך יש צורך. אודה לתשובתך
שלום אורה! לאור הפגיעה הקשה בקרסול ייתכן שגם אחרי 3 חודשים עדיין יש נפיחות וכאבים. ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך המשך הטיפול, ייתכן גם שיהיה צורך בהשלמת CT קרסול עדכני. בברכה