אחרי 4 ניתוחים אוסטאומיאליטיס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר נכבד שאלה עברתי 4 ניתוחים בכף רגל שמאל אחרי שבר מרוסק בטאלוס ובפטישון ושחיקת סחוס כרגע יש זיהום תת כרוני עם פצע ניתוחי שלא נסגר עם הפרשה פעילה בעצמות אני צריך לעבור ניתוח להוצאת כל החומרה מתכות והקיבוע אני כבר שנה אחרי נאמר על ידי הרופא מנתח שבגלל הזיהום שאין איחוי בשבר האם זה מסוכן להוציא קיבוע שאין איחוי בשבר והאם זה אומר שצריך להתחיל הכל מהתחלה וכמה זמן זה החלמה מניתוח כזה כרגע לא דורך כבר שנה על הרגל מתנייד עם כיסא גלגלים האם אחרי ניתוח כזה זה ימשך עם הכיסא והאם המקרה הזה מקנה נכות צמיתה ואי כושר
שלום חן! קודם כל צריך להוציא את המתכות, לאחר מכן צירך להגיע להרגעת הזיהום. בהמשך מחליטים האם יש מקום לקיבוע נוסף בהתאם למצב. בברכה