כף רגל לאחר קיבוע
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר מקסים גורביץ, בת 70 עברתי לפני כמה שנים קיבוע של כף הרגל, אבל יש לי מידי כמה חודשים כאבים מאוד חזקים בהליכה שמשביתים אותי לכמה שבועות,אני חולה במחלת מיפרקים ומאוזנת ,ולא יודעת אם ליחס את המצב שלי לדלקת מיפרקים או בגלל חילופי עונות או פשוט הניתוח כשל,ואני צריכה לעבור מחדש ניתוח רציתי לישאול אם אני אדרש לניתוח חוזר אני יודעת שהיום יש טכניקות חדשות בניתוחים לברכיים וירכיים בעזרת רובוט ולכן הם מאוד מצליחים.האם גם לניתוח כף הרגל משתמשים בטכניקות האלה? תודה סופי
שלום סופי! אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. לא ברור איזה סוג של קיבוע את עברת. בהתאם לכך צריך ככל הנראה להשלים בירור הדמייתי ( צילומי רנטגן / CT וכו' ) בהתאם למצב רק על סך כל הנתונים יהיה ניתן לדון בהמשך הטיפול. בברכה