אחרי 4 ניתוחים אוסטאומייליטיס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי קיבוע סובטלארי והטריית מפרק TN ושבר מרוסק של הטאלוס והפטישון הצידי כרגע יש זיהום כרוני הומלץ על טיפול ניתוחי להוצאת המתכות בשל זיהום עברתי מיפוי טכנציום ומיפוי גאליום בשאלה של אוסטאומייליטיס עם הפרשה פעילה יש מקום לטיפול ניתוחי נוסף להוצאת המתכות רציתי לשאול הקרסול מקובעת האם מוציאים את הקיבוע והאם וכמה זמן החלמה והאם יש סיכוי לשבר נוסף והאם יש צורך בואק אחרי ניתוח כזה
שלום חן! השאלה היא מורכבת ונדרשת בדיקה קפדנית של כל הצלומים וכמובן את הרגל עצמה. כעקרון מומלץ להוציא מתכות במידה וקיים תהליך זיהומי פעיל. בברכה