אבחון malunion בשבר בסרגל 3
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלופ לפני כחמישה חודשים שבר ב ראש סרגל ה3 ללא תזוזה בעקבות חבלה סיבובית.היה איחור של שבוע באבחון וטיפול רשלני בהמשך.השבר זז פעמיים אך לאחר חודשיים התאחה בעמדה טובה עפי צילום רנטגן משני מבטים. יש כאבים קלים באיזור השבר דריכה לו נוחה ברגל הפגועה.עברתי 5 טיפולי פיזיותרפיה ללא שיפור משמעותי.חוששת שמדובר בחיבור לקוי.התור למומחה כף רגל קרסול רחוק.מבקשת לדעת מה עליי לעשות לפנות למרפאה חיצונית איזה בדיקות עליי לדרוש? תודה