שבר בחלקו ליטרלי של פטישון
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבן שלי ,בן 10,היה שבר מטפיזרי בחלקו הליטרלי של פטישון הפיבולרי. היה עם חצי גבס לאורך 3 שבועות,כבר שבועיים ללא גבס.מתי ניתן לחזור לפעילות ספורטיבית מאומצת )חוג כדורגל,כדורסל ושחייה)
שלום קטי! הכל תלוי בהיקף הנזק שנגרם, כעקרון לאחר 4-5 שבועות ניתן להוריד מקבע ולהתחיל חזרה הדרגתית ( ! ) לפעילות. עם זאת צריך להימנע מכל חשיפה למאמצים גופניים משמעותיים או פעילות העלולה לגרום לחבלה נוספת למשך עוד שבועות מספר. ממליץ לך לפנות לאורטופד המטפל לקבלת הנחיות מדוייקות. בברכה