כאבים באזור צלקת לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני כשבוע לאחר ניתוח שבר קרסול שמאל .. בניתןח התגלה שבר עם תזוזה אחורית ,קיבעו לי עם פלטה וברגים את השבר ואישרו לי ללכת עם מגף וקביים דריכה חלקית. הבעיה שאני לא מצליחה ללכת יותר מידי ..מס צעדים וקצת לעמוד ואז יש לי כאבים באזור הניתוח האם זה טבעי? יש לי ביקורת ביום שני הבא .. מתי הצלקת של הניתוח תתחיל להתרפא ? תודה רבה
שלום רב! התופעה של הכאב היא טבעית לחלוטין. ייקח מספר שבועות ( לפחות 6 שבועות של ריפי ראשוני ) עד שתוכלי ללכת עם נשיאת משקל מלאה. בברכה