ליפומה תוך גרמית בקלקנאוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ד ר, עשיתי MRI כף רגל לאחר תקופה מאוד ממושכת בה אני סובל מכאבים בדריכה. הממצאים: תהליך שומני לובולי בגוף וצוואר של הקלקנאוס, משוער בקוטר מרבי עד 3 ס מ, מתאים לליפומה תוך גרמית. בנוסף, נוזל מוגבר קלות במפרקים הסופרה-טלרי והסוב-טלרי, ללא האדרה סינוביאלית פתולוגית. אודה לעזרתך בפיענוח הממצאים? האם ניתן לטפל בכאב? אולי זריקות קורטיסטרואיד? שלחו אותי גם לבדיקת MRI גב תחתון מחשש שהכאבים מגיעים מחוליות L3 4 5 (כאב עצבי). תודה רבה לך, נתן
שלום נתן ! מדובר בממצא שפיר שלא אמור לגרום לכאבים. ממליץ להשלים MRI עמוד שדרה ולהיות במעקב אןרטופד כף רגל וקרסול. בברכה
היי ד״ר, לאחר ביצוע בדיקת MRI עמוד שידרה. אלה הממצאים: L4-5 בלט אחורי לוחץ על קדמת השק התקאלי. L5-S1- בלט קטן פארא ימני לוחץ על השורש ברצס ימין במידה קלה. האם ניתן לטפל בכך בעזרת זריקות קורטיסטרוריאדים להקלת הכאב? או בדרך אחרת? כרגע הכאב מגיע מאיזור הקרסול ברגל - בהליכה וישיבה