שבר תת מלא בפטישון המדיאלי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 54 לאחר חבלה בקרסול נמצא בCT: שבר תת מלא בפטישון המדיאלי, מערב את השפה האחורית ללא תזוזה. שבר עקירה זעיר של הזיז הקדמי של הקלקנאוס. מתיחה ובצקת של AFTL. אני 4 וחצי שבועות לאחר החבלה, עם מחוך ברגל. לא יכולה לדרוך, או תנועתיות בקרסול כמו לכופף את הקרסול פנימה או החוצה. מה ההתרשמות שלך מהCT? האם אזדקק לפיזיותרפיה? מתי לדעתך אוכל לשוב לדרוך על הרגל? תודה
שלום גיל! בשלב זה יש להימנע מדריכה והפעלה מאומצת של הקרסול. לאחר תקופת ההחלמה ( כ 6 שבועות ) ייתכן ותצטרך פיזיותרפיה. בברכה