פציעה וכאב בכף רגל, האם די במנוחה?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בן 38. לפני כחודש וחצי קיבלתי מכה בכף הרגל. מאז הכאב נחלש אך עדיין יש לי כאב בתנועות מסויימות, למשל אם אני מנסה לעמוד על החלק החיצוני (החד) של כף הרגל. הכאב ממוקם בערך באזור שמלפני הזרת ובאמצע החלק החיצוני. בהליכה לא כואב לי. שאלתי: האם אפשר להסתפק במנוחה כדי להחלים או שצריך לבדוק את זה רופא? (אם רופא צריך לבדוק ולעשות צילום כדי להגיד לי שאני צריך מנוחה אז מבחינתי חבל על הצילום..) תודה, אודי