פלנטר פאשייטיס טיפול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור. בן 72 ללא בעיות רפואיות. מזה 4 חודשים סובל מכאב בעקב רגל ימין.שאלתי האם מעבר למתיחות העיסוי צריך להיות ממש באיזור הכאב ובעיקר האם ככל שהעיסוי כואב ( בהנחה שאני מוכן לספוג את הכאב) זה ימריץ יותר זרימת דם לאיזור ויותר מהר יגיע הריפוי? או צריך עיסוי מתון לא לעורר חזק את האישור.לציין שדרגת הכאב ( ללא לחיצות) בין 3 ל4 בסולם עד 10 וגם לאור זה ש כאב לא עוצמתי הכל יחלוף ללא צורך בטיפול דרסטי ניתוח למשל .אודה להתייחסות לשאלותי
שלום רלף! טיפול פיזיותרפי לרבות עיסוי מקומי עשוי לשפר את מצבך. על כל פנים מומלץ להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה