דלקת בגיד ואולי גם ציסטה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי תוצאות של בדיקת אולטרא סאונד קרסול. הייתי שמחה לדעת מה אפשר לעשות כדי לשפר את מצב הקרסול. זו התוצאה: להלן ממצאי בדיקה על קולית של קרסול שמאל- מכוון לאספקט מדיאלי: הסיבה לביצוע הבדיקה – חשד לדלקת בTP . גיד P.T - הודגם מעובה, היפואקואי, מלווה בנוזל חריג- בכמות משמעותית- כביטוי לטנדיניטיס. בנוסף חשד לקרע חלקי כ0.7 ס מ. .Neurogenic ממצא ללא - TARSAL TUNNAL רצסוס קדמי - ללא נוזל . ליגמנטום ATFL- תקין . גידים פרונאליים - תקינים ללא עדות לקרע או סימני דלקת. מבנה גרמי שמור. ממצא לוואי-בין עצמות טרזליות, באספקט אנטרו לטרלי הודגם מבנה ציסטי כ1.8*0.8 ס מ- כביטוי לגנגליון ציסט תודה על עזרתכם. .
שלום לאה! קיימים ממצאים של חשד לדלקת בגיד Tibialis Posterior ובנוסף Ganglion cyst מומלץ לשקול ביצוע MRI קרסול / כף הרגל ויעוץ אורטוטפד כף רגל וקרסול בברכה