דורבן? דלקת? או משהו אחר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר כאבים בעקב הרגל שמאל כבר שנה כמעט. חשש לדורבן ועכשיו הגיעו תוצאות אולטרסאונד: בסריקת האזורים המכוונים ללא עדות לסמני קרע, גושים, הצטברות נוזל או ממצאים חריגים אחרים. הגידים המיישרים והמכופיים הודגמו בעובי ומרקם תקין. הפסיה הפלנטרית הודגמה מעובה בעובי עד 0.5 סמ במרקם מעט בלתי אחיד, ללא קרע. מה זה אומר בבקשה? האם דורבן? ומה הטיפול למעשה? הכאב נסבל. תודה
שלום נעמה! אכן הממצאים מכוונים ל Plantar Fasciitis או בשפה העממית - דורבן. מומלץ לגשת לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך איבחון סופי והתאמת טיפול נאות. בברכה