כאבים בכף הרגל כרית ואצבעות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום- בת 37. כאבים בספורט/הליכות מהירות ברגל ימין אצבעות וכרית כף הרגל. בביצוע US - באספקט הפלנטרי של אצבע 4 הודגם ממצא היפואקואי תת עורי בעל גבולות סדירים וללא זרימת דם בתוכו. ומסביבו באורך 2.6 סמ רוחב 0.4 עומק 0.8 סמ- טיב הממצא לא ברור. בנוסף, במרווח בין אצבעות 3 ו-4 הודגם ממצא היפואקואי באורך 0.4 סה, רוחב 0.2 יכול לתהאים אולי לנוירומה עש מורטון? אני רוצה לשאול בבקשה- האם מדובר כאן על 2 ממצאים/גושים? אגש לאורתופד כעת אבל מה זה אומר בבקשה? אני מתחילה לחשוש מאוד!!! זה יכול להיות משהו מסוכן כי זה ללא זרימת דם? מאוד דואגת. האם יש פה 2 ממצאים? אשמח בבקשה להסבר ומה המשך טיפול?
שלום דנה! הסרי דאגה מליבך. ככל הנראה מדובר בשני גושים שאחד מהם הוא גוש רקמת חיבור חסר משמעותית קלינית והגוש השני הוא התעבות עצב ( Morton's neuroma ). על כל פנים מומלץ לבצע בדיקת MRI לאפיון המדוייק של הגושים. בברכה