כאב ונפיחות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך , בן 28 סובל מכאב עז ונפיחות בקדמית כף הרגל ואצבעות 3,4 הכול התנפח לי עשיתי בדיקת רנטגן והיה רשום חשד לתהליך רקמתי תופס מקום סביב אצבע ה 3 , יש לי תור למרי סוף החודש , אבל רופה אמר לי שזה נדיר גידול סרטני במקום הזה , מה הסיכוי ש זה שפיר ? ואיזה מחלות מתאימות לסמפטומים שלי ? זה נמשך כבר חודשיים שום תרופה לא עזרה לי , תודה רבה ושבוע טוב
שלום רב! הסיוכי לגידול ממאיר בקדמת כף הרגל בגיל 28 הוא די קלוש. קיימים סוגים שונים של הגידולים ( רובם המוחלט שפירים ) שיכולים להופיע. חשוב לעבור בדיקת MRI ולהגיע להתיעצות לאורטופד מומחה בתחום. במידה וקיים חשד לגידול אגרסיבי או ממאיר - פנה ללא דיחוי ליח' לאורטופדיה אונקולוגית בבית חולים איכילוב. בברכה
שלום לך עשיתי את הבדיקה MRI והתוצאות הם תהליך הסננתי מתאדר ברקמות הרכות באיזור המסרקים 2 ו-3 מערב את השומן התת עורי והשריר עם תפליטים נלווים במפרקי MTP2 ו- MTP3יכול להתאים לתהליך דלקתי ברקמה הרכה או פוסט חבלתי/מאמץ. קיימות אבחנות מבדלות עם סבירות נמוכה יותר של תהליכים הסננתיים לבירור קליני ומעבדתי ולפי הצורך שאיבה אבחנתית. רצויה ביקורת לאחר טיפול. מה זה אומר? תודה רבה , ועוד שאלה על איזה רופא אתה ממליץ באזור הצפון ? אתה נמצע באזור הצפון ?