שבר בעם המסרק החמישי לנתח או לא לנתח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 27,רקדנית וספורטאית שברתי את עצם המסרק החמישי לפני 4 חודשים נוסף על השבר הייתה תזוזה של העצם מהמקום.טופלתי באיכילוב והייתי אמורה לעבור ניתוח החזרת העצם למקום וקיבוע וברגע האחרון החליטו לא לנתח.האורטופדים אמרו לי שאני יכולה לחזור ללכת אחרי חודש וחצי.עברו ארבעה חודשים והרגל לא במצב טוב שמתי לב הבוקר שיש לי עצם בולטת מתחת לשבר מה אני אמורה לעשות?האורטופדים אומרים לי שזה שטויות ולא יפריע לתיפקודי אשמח לקבל תשובה מקצועית לשם שינוי תודה
שלום מטר! הכל תלוי בסוג השבר וצורת האיחוי. פנה לאורטופד כף רגל להתיעצות. בברכת החלמה מהירה ומלאה