רציתי לשאול אחרי 4 ניתוחים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי רציתי לשאול משהו עברתי 4 ניתוחים אחרי קיבוע וריסוק טאלוס ופטישון צידי הייתי 7 חודשים עם גבס הניתוח האחרון בוצע שחרור של גיד אכילס עכשיו הרופא אפשר לי לעבור למגף פלסטיק עם 3 סנטימטר הגבהה ודריכה מלאה עם המגף עם שימוש בקביים עכשיו אני עם כאבים עזים אחרי שימוש במגף לאחר דריכה בהפסקות האם זה נורמלי שהיו כאבים אחרי דריכה עם המגף הרופא אמר לי שהיה לי פאס קאבוס ובצילום מראה שיש שיפור מזה פאס קאבוס
קרסול שמאל
שלום רב! בהחלט יכול להיות שעם התחלת דריכה מופיעים כאבים. אני ממליץ לך להתיעץ עם האורטופד שניתוח אותך. בברכה