כאבים ברגליים כחודשיי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 36 סובלת מכאבים כחודשיים הכאב התחיל בכף רגל ימין עם ממצא עיבוי פוקאלי Nervemedial plantar ב web2 ללא הזמנה של רקמות מסביב אודה באם ידוע מה האבחנה? ואיך ניתן להקל ממתינה לאורתופד אך ביטלו עקב במצב וההמתנה ארוכה
שלום רב! ייתכן ומדובר ב Morton's neuroma כצעד ראשון ניתן לשקול הזרקת סטרואידים מקומית ממליץ לפנות לאורטופד לצורך המשך הבירור והטיפול. בברכה
דר שלום , ראשית תודה על התשובה . שאלה נוספת ששכחתי לשאול האם אבחנה זו יכולה לגרום להקרנות של כאבים בכל הרגל ?
שלום דבורה! כאבים ממקור עצבי עלולים לבוא לידי ביוטי באופי שונה כולל הקרנת הכאב. בכל מקרה יש צורך בהערכת אורטופד כף רגל וקרסול בברכה