תאונת עבודה מלגזה עלתה על כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! לפני שלושה חודשים עלתה עליי מלגזה על כף הרגל למזלי לא נשבר לי כלום היה הכף רגל היתה נפחוה והיו עליה סימנים בלי וסבלתי בכאבים בזמן הליכה צילום רנטגן תקין בלי שברים , emg - תקין , בחודש האחרון התחלתי להרגיש כאבים בקרסול בגיד האכילס נראה לי, כל במישוש כאבים חזקים מאוד , לא מסוגל לרוץ , בלילה שאני קם לשירותים אני ממש צולע קשה לי לדרוך על הרגל רק אחריי שאני שם נעליים ומתחיל לזוז הכאבים פוחתים, במשך היום זה בא והולך עשיתי בדיקת ct יצאה תקינה , מה זה יכול להיות אני אובד עצות ?????
שלום שמעון! התסמינים אותם תיארת יכולים להעיד על דלקת של גיד אקילס. הייתי ממליץ לך לפנות להערכת אורטופד כף רגל. כנראה תזדקק לעבור בדיקות דימות כגון צלומי רנטגן ובדיקת אולטרסאונד. בברכה