דריכה על רגל לאחר שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתאריך 18.8 שברתי את רגל שמאל Weber C ופתיחה מדיאלית גובסתי וביום ראשון 3.9 עשיתי צילום בעמידה ללא גבס הוחלט שלא נדרש ניתוח והעבירו אותי למגן קרסול קשיח. האם ניתן לדרך על הרגל או לעשות כמה צעדים? אני מרגיש שאני יכול אבל לא רוצה לעשות נזק לא נאמר לי כלום אצל האורטופד
שלום אלי! בסוג השבר אותו ציינת יש להימנע מכל דריכה על הרגל לפחות 6 שבועות מהחבלה. על כל פנים יש לשאול את האורטופד המטפל לגבי ההנחיות המדוייקות. בברכה