שאלה אחרי 3 ניתוחים קיבוע קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בביקורת נאמר לי שיש לי חיבור טוב בשבר רציתי לדעת מזה אומר חיבור טוב האם זה איחוי מלא או עדיין לא
מראה הטרוגני של עצמות הקרסול עם הידקקות של הקורטקס - חדש בפרק הזמן- ככל הנראה אוסטאופניה מחוסר שימוש. קושי לדון על איחוי בשל ארטפקטים, שברים מרובים ואוסטאופניה קשה תפיחות והסננת שומן ברקמות הרכות בעיקר באספקט לטרלי.
שלום חן! איחוי מלא לוקח זמן רב. בד"כ אחרי 6 שבועות וכאשר יש עמדה טובה וסמני איחוי מתקדמים ( איחוי טוב ) בצלום ניתן להתחיל דריכה והפעלה הדרגתית של הקרסול בברכה