שבר FX MT5 CAST FOOT SPLINT
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כמישה ימים שברתי את הכף רגל באזור MY5. גובסתי והיום ראיתי אורטופד שהוריד את הגבס ושם תחבושת וביקש לשים מיידית מגף. הבאתי את המגף וכרגע אני איתו. בעוד 20 יום מחתנת את הבן. מאוד בלחץ.. האם אוכל להתהלך בחתונה, לא אכפת לי על לרקוד.. האם כדאי לנסות לדרוך לאט לאט עם המגף, או לחכות לפחות עוד שבוע?
שלום אילנה! הכל תלוי בסוג השבר, עמדה ועוד גורמים נוספים. ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול להחלטה על המשך הטיפול. בברכה