חבלה נוספת לאחר שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,שאלתי אתמול לגבי חבלה נוספת באצבע לאחר שבר .רציתי רק לחדד שמדובר בחבלה נוספת אחרי 5 שבועות לאחר השבר הראשוני משטיח מגולגל (החלק הקשה שלו).יש נפיחות קלה כפי שהיתה לפני ואין שטף דם. האם בכל זאת לעשות עוד צילום(הצילום השני שהראה התאחות בכיוון הנכון היה יום לפני הפגיעה השנייה).האם אורטופד יוכל להחליט האם יש סיכוי לשבר נוסף רק על סמך מראה או שצריכים צילום נוסף? כמה זמן אני עוד אסבול מכאבים(רוצה להתחיל כבר ספורט-ואם כן מה אסור לי עדיין לעשות ועד מתי?) תודה רבה.