מכה חןזרת באצבע עם שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני עכשיו 5 שבועות אחרי שבר באצבע 4 ברגל.עשיתי צילום ונראה שהשבר מתאחה יפה אך עדיין יש כאבים: 1)עד מתי יהיו כאבים ומה ניתן לעשות בנידון? 2)אתמול אחרי הצילום קיבלתי שוב מכה באצבע הפגועה(משטיח מגולגל) ועכשיו כואב לי יותר.האם יש סיכוי ששברתי שוב את האצבע? 3)האם במצב כזה של איחוי השבר ניתן לעשות ספורט כולל משקל על האצבעות? מה לגבי לעשות עם כאב-האם ייגרם נזק? תודה רבה.
שלום אורית! בד"כ אחרי שבועיים יש איחוי ראשוני של השבר בבוהן וניתן להתחיל לחזור לפעילךות בהדרגה. אם יש סיפור של חבלה נוספת יש בד"כ מקום לביצוע צלום חוזר ובדיקת אורטופד. בברכה