פענוח סיטי קרסול אחרי פציעה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 4 חודשים הייתה לי תאונה והיה לי שבר בפטישון החיצוני בפיבולה וובר B והייתי עם גבס למשך חודש ולאחר חודש הסירו לי גבס ועכשיו עקב כאבים ממושכים שלחו אותי לעשות סיטי קרסול וכתוב ככה: צפיפות הטרוגנית המבנה הגרמי של הפטישון החיצוני הימני בגובה סינדסמוזיס, ייתכן על רקע שבר תלישה אוכל ותזוזה או דיפורמציה, עמדת העצם בגדר הנורמה. עיוות זהה בטיביה הדיסטלית באספקט לטרלי ללא מדרגה מפרקית. המפרקים בעמדה תקינה ללא מצא חריג ברקמות הרכות. אפשר בבקשה הסבר מה זה אומר ? האם אני צריכה ניתוח או משהו?
שלום רב! אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול, לא מספיר ממצאים של CT לקיבעת אופן המשך הטיפול, אך לפי CT לא רואה ממצא מצריך התערבות. בברכה