נקע קרסול ימין ממצאים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור לפני שבועיים סובבתי את הקרסול ביום הראשון הלכתי למיון ועשו לי ct ולא היה שבר לאחר שבועיים הנפיחות ירדה אך עדיין לא יכולתי לדרוך על הרגל ושלחו אותי לאולטראסאונד וקיבלתי תוצאות מצאים: אספקט דורסלי –אקסטנסורים שמורים אספקט מדיאלי –מעט נוזל סביב גיד PT אספקט לטראלי – גידים פרוניאלים –שמורים מעט נוזל באזור -ATFLיתכן עקב פגיה ברצועה מה זה אומר מה צריך לעשות
שלום דויד! הממצאים מתאימים לנקי קרסול, יש לעבוןר בדיקת אורטופד כף רגל וקרסול וככל הנראה תזדקק לפיזיותרפיה אינטנסיבית בברכה