הסרת קיבועים לאחר שנה שבר טרימאולרי ורצועה חליפית לסינדוסמוזיס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשבוע עברתי ניתוח הסרת קיבועים לאחר כשנה וחצי מניתוח שבר טרימאולרי ורצועה חליפית לסינדוסמוזיס עקב כאבים מרובים . במהלך בניתוח אף טופל עצב שהיה כלוא בצלקת. הכאבים עדיין חזקים וטווח התנועה עדיין מוגבל מאוד, האם זה סביר, למרות שהובהר כי העצמות לא נפגעו כלל במהלך הניתוח? מהו זמן סביר לכאבים כתוצאה מהניתוח במידה שעבר באופן תקין, ולחזרה לטווח התנועה שהיה לפני הניתוח ( הטווח לפני הניתוח איפשר הליכה כמעט ללא צליעה) תודה, אמיר.
שלום אמיר! תהליך השיקום מהניתוח הנ"ל עלול לקחת שבועות מספר, ייתכן גם שתצטרך טיפול פיזיותרפי לשיפור התנועה. בברכה