כאבים באצבע לאחר שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כמה זמן שבר באצבע כואב והאם עם הולכים עם כאב חוץ מאי הנעימות זה יכול לא להתאחות טוב? אם צריך להיות ניידים כיצד אפשר להקל על הכאב ?(בהנחה שממליצים על נעל סגורה)גרביים עבות יותר? נעל גדולה יותר? מה לגבי סנדלי שורש? כשאני הולכת תמיד האצבעות שלי מתרוממות-האם זה גם משהו שיכול להפריע לאיחוי? תודה רבה.
שלום אורית! במידה ומדובר בשבר יציב ללא תזוזה - הליכה לא אמורה לגרום לנזק נוסף, הכאב עלול להימשך 10-14 יום. חשוב להקפיד על נעל סגורה וקיבוע בוהנות ניתן להיעזר בתרופות נוגדות כאב. בברכה