נפיחות וכאבים בקרסוליים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 26, יש לי הסטוריה של קלאבפוט ברגל ימין (עברתי ניתוח לתיקון בגיל מספר חודשים). כיום יש לי כאבים ב2 הרגליים. ברגל ימין יש לי נפיחות קלה וכאב באיזור הפנימי האחורי של הקרסול מלמטה ועד למעלה לאיזור השריר של הרגל. כמו כן יש לי גם נפיחות בצורת גולה באיזור העצם של הקרסול(כשנוגעים בזה, זה לא קשה וגם לא ממש כואב). בנוסף, ברגל שמאל יש לי 2 גולות רכות על קשת כף הרגל. הייתי אצל אורתופד שאמר לי שיש צורך במדרסים לתיקון פלטפוס וזה אמור להקל על הכאבים ולעזור עם הגולות והנפיחויות אך ללא הצלחה. כמובן אחזור לאורתופד אך אשמח לשמוע מה יכולות להיות הסיבות למה שתיארתי.