נפילה וסיבוב כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, מעדתי אתמול כמה מדרגות ונפלתי בעוצמה תוך כדי סיבוב כף הרגל עליה. די מהר היא התנפחה ונראתה קצת מעוותת וכאבה למגע ובעיקר לדריכה בצילום לא ראו עדות לשבר ולכן הוא אמר שזה או נקע או משהו ברצועות/ גידים, שמו לי חצי גבס והפנו אותי לאורטופד בדוח היה כתוב רגישות ניכרת ונפיחות באזור mt5 רציתי לדעת מה הטיפול המומלץ במצב הנוכחי, ואיך אפשר לראות קרע/ מתיחה כי בצילום רנטגן הבנתי שלא רואים תודה!
שלום מיה! אני ממליץ לשקול ביצוע CT כף הרגל לשלילת נזק גרמי / פגיעה ב Lissfrank complex כמובן שצריך מעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה