שבר שני באצבעות ברגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 42. עברתי 2 הריונות מלאים על קלקסן (תקופה של כ10 חודשים רצופים) בשילוב אספירין. מאז שברתי פעמיים אצבעות ברגליים על כלום, פעם ראשונה מכה קטנה מהמיטה עשתה לי שבר עם תזוזה שהחזירו למקום וקיבעו, ועכשיו בעטתי בכדור, פיספסתי ופגעתי בילד - הילד בלי שריטה ואני שברתי אצבע. האם יתכן שהעצמות שלי חלשות מהקלקסן? ראיתי שזו אחת מתופעות הלוואי. אם כן,יש דרך לחזק אותן?
שלום רב! קשה להאמין שהסיבה לשברים היא פגיעה בעצמות עקב שימוש ממושך בקלקסן. על כל פנים כשאי לבצע בדיקת צפיפות עצם. בברכה