שבר פטישון לטרלי WEBER B בתזוזה מינימלית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כתוצאה מהשבר גיבו אותי ל 6 שבועות לאחר שלרופאים היו לבטים בקשר לניתוח מיידי. האם מקובל לבצע ניתוח לאחר 6 שבועות גבס אם ההחלמה לא מלאה? 2. קשה לי מאד להתנייד ללא דריכה לעיתים על הרגל המגובסת (בשירותים, מקלחת, בית), האם יכול להיות נזק מכך?
שלום שוש! לאחר 6 שבועות בד"כ קיים כבר איחוי השבר ואין מקום לניתוח. אלא אם כן קיים חוסר איחוי. לאחר סיום תקופה הקיבוע בגבס ( בד"כ 6 שבועות ) מתחילים פיזיותרפיה אינטונסיבית לשיפור התנועה בקרסול והליכה. בברכה