טווח תנועה לאחר ארטרוסקופיה של קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , לפני חודשיים וחצי עברתי ארטרוסקופיה של הקרסול עקב צביטה קידמית. מבצעת 3 פעמים בשבוע פיזיותרפיה אני גם תרגול עצמי ומרגישה נוקשות ושהקרסול תקוע, בנוסף טווח התנועה שלי לפלקס ממש חסר. האם הגיוני ושכיח מה שאני מרגישה? תוך כמה זמן בערך חוזר טווח התנועה? האם הנוקשות והטווח החסר לאחר ארטרוסקופיה מעידה על בעיה? תודה רבה
שלום טל! אני ממליץ לך להמשיך בפיזיותרפיה אינטנסיבית לשיפוא טווחי התנועה ובמקביל להתיעץ עם האורטופד המנתח שלך. בברכה