שבר בבסיס מסרק 5 כף רגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני כעשרה ימים נפלתי במדרגות וכתוצאה מכך אובחן בצילום הרנגטן שבר בבסיס מסרק 5 הושם סד גבס אחורי לתקופה של 6 שבועות עדיין סובל מכאב ונפיחות רבה בכף הרגל. 1.בתשובה של הצילום נכתב "שבר בבסיס מסרק 5"האם אני יכול להסיק שלא ראו תזוזה בשבר. והאם כאשר מדובר בשבר ג"ונס מציינים זאת באבחנה?. 2.בן 47 כמה זמן לפי נסיונך עד שאוכל ללכת ללא כאב. תודה
שלום גדי! תקופת ההחלמה הראשונית של שבר מסוג זה היא כ 6 שבועות, לגבי מבנה השבר - לא ניתן להבין האם הייתה תזוזה והאם מדובר בשבר עם מרכב תוך מפרקי. בברכה