לאחר כריתת spn משהו שמטריד...
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כשנה וחצי לאחר כריתת spn עקב לחץ עצבי.ברגל ימין,לאחר קיבוע עקב שבר. היה די רגוע מידי פעמים זרמים... בזמן האחרון הרגל נתפסת כאלו ששריר נתפס..ובשבוע האחרון ממש כל החלק הקדמי של השוק...קופא ואיננו איתי למספר דקות ברגע שזה קורה.ממש לא מסוגלת לעמוד באותו הזמן לאחר משתחרר כלא היה.... יש הסבר לתופעה זו? תודה
שלום רונה! ייתכן ומדובר בתופעה עצבית הקשורה ל Sup. peroneal nerve ממליץ לך להתיעץ עם אורטופד כף רגל וקרסול וייתכן גם נוירוכירורג בברכה