ocd בקרסול - המשך טיפול בילדה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם ותודה על הפורום. ילדה בת כמעט 12 הופנתה היום על ידי אורתופד לרופא ספורט ולצילום mri , זאת לאחר שנצפה בצילום רנטגן רגיל ocd בקרסול. הילדה קיבלה הנחיה להפסיק פעילות כולל עד להשלמת הבירור. היא רקדנית וזה קשה, אבם גם להפסיק לטייל בסיירות , לא לצאת לטיול שנתי. ולהרבות במנוחה. אשמח לקבל המלצה לשניים או שלושה שמות של רופאי ספורט מומחים לקרסול, שמשתייכים לאסכולות שונות, כדי לקבל חוות דעת לגבי המהלך הטיפול המומלץ לה - כמות מנוחה, ניתוח ארתרוסקופי וחלופות נוספות אם יש. תודה, אמא מודאגת "
שלום רב! אכן יש צורך להימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל עד לסיום הבירור וההחלטה על אופי המשך הטיפול. אינני יכול מטעמים ברורים לנקוב בשמות המומחים בתחום. בברכה